Ανακοίνωση
Νταμπλούχος Ελλάδας ο ΠΑΟΚ – Κατέκτησε και το Κύπελλο Γυναικών στο Αγρίνιο (24/5/2026 19:20)
Η ομάδα του ΠΑΟΚ ολοκλήρωσε ιδανικά τη σεζόν 2025-2026, κατακτώντας και το Κύπελλο Ελλάδας Γυναικών της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας στο Αγρίνιο, πετυχαίνοντας το ιστορικό νταμπλ.
Η Ένωση Ποδοσφαίρου Γυναικών Βορείου και Νοτίου Ελλάδας και Νήσων εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια προς την ομάδα του ΠΑΟΚ για την κατάκτηση του Τελικού Κυπέλλου Γυναικών ΕΠΟ 2025-2026, επιβραβεύοντας τη σπουδαία αγωνιστική παρουσία και τη μεγάλη επιτυχία της ομάδας στο ελληνικό γυναικείο ποδόσφαιρο.